Format KiTAP
Barkod 9786054749881
Yayın Tarihi 2017-09-07
Yayın Dili Türkçe
Orjinal Adı Pazarlama Estetiği: Marka Şehir İstanbul
Baskı Sayısı 1.Baskı
Sayfa Sayısı 154
Kapak Karton
Kağıt 1.Hamur
Boyut 160 X 230
Basım Yeri İstanbul

Emeği Geçenler :
Yazar   : Ayça Can Kırgız
Yayın Yönetmeni   : Mustafa Türkmenoğlu

Pazarlama estetiği ülke, şehir ya da mekânların ticari giysisi gibi görülebilir. Bu kavram, marka kimliğinin bilinçli ve stratejik olarak oluşturulmasını ifade eder. Hedef pazarını, hedef kitlesini, rakiplerini ve kendisini analiz eden işletme, marka oluştururken öncelikle marka kimliğini net
bir şekilde belirlemelidir. Marka olmak isteyen şehirler de aynı işletmeler gibi öncelikle marka
kimliklerini belirlemelidir. Marka kimliği, literatürde işletmelerin müşterilere sundukları tüm hizmetlerin toplamını ifade eder. Bu, var olan özellikleri, katkıları, faydaları, performansı, kalitesi, tecrübesi ve markaya sahip olunduğundaki değeridir. Şehrin marka kimliği ise, şehri paylaşanların, çeşitli şekilde daha önce ziyaret edenlerin ve ziyaret etmediği halde şehir hakkında bir şekilde bilgisi olanların gözünde nasıl algılandıklarının özüdür. Bu kitapta şehir markalaşmasının pazarlama estetiği ile desteklenmesi incelenirken, İstanbul örneği seçilmiştir. I. ve II. bölüm literatür taramasını, III. bölüm ise uygulama çalışmasını içermektedir.

devamını oku..
% 40
indirim
114.00
Liste Fiyatı : 190.00
Kazancınız : 76.00
Favorilere Ekle
Ürün Satışta. %40 indirim