Format KiTAP
Barkod 9786054259021
Yayın Tarihi 2009-01-01
Yayın Dili Türkçe
Orjinal Adı Pazarlama Esasları; Temel Pazarlama İlke ve Uygulamaları
Baskı Sayısı 1.Baskı
Sayfa Sayısı 408
Kapak Karton
Kağıt 1.Hamur
Boyut 150 X 215
Basım Yeri İstanbul

Emeği Geçenler :
Yazar   : Erdoğan Taşkın

Pazarlama Esasları kitabı piyasada birçok kaynak bulunan bir disiplin alanında, işletmelerimizin pazarlama bölümünde yeni işe başlayanlar için temel kavramlar ve tanımlarla ilgili bir başlangıç bilgisi vermektedir. Pazarlama Esasları, pazarlama ile ilgili hizmet içi yetiştirme eğitimi gören kişiler, bankalar, işletmeler, ticarethaneler, sanayi şirketleri ve iktisadi kurumlar için yararlı bir el kitabıdır.
Kitabın ana başlıkları; işletme ve pazarlama, pazarlama karması, çevre ve müşteri ilişkileri, satın alma süreci, ürün, hizmet ve marka, fiyatlandırma taktikleri, pazarlama iletişimi, kişisel satış, dağıtım kanalları, elektronik pazarlama, uluslararası pazarlama, pazarlama yönetimidir.

devamını oku..
Bu üründen 3 adet satılmıştır.
% 40
indirim
210.00
Liste Fiyatı : 350.00
Kazancınız : 140.00
Favorilere Ekle
Ürün Satışta. %40 indirim