Format KiTAP
Barkod 9786054749959
Yayın Tarihi 2017-09-07
Yayın Dili Türkçe
Orjinal Adı Kültür Pazarlaması
Baskı Sayısı 1.Baskı
Sayfa Sayısı 176
Kapak Karton
Kağıt 1.Hamur
Boyut 165 X 235

Emeği Geçenler :
Yazar   : Nevin Karabıyık

Pazarlamanın ve pazarlama stratejisinin kültür ekonomilerine uyarlanması ile ortaya çıkan kültür pazarlaması, kültür ekonomilerinin sağladığı ekonomik ve sosyal kalkınma nedeni ile giderek önemli bir noktaya gelmektedir. Günümüzde toplumlar, kültür üretiminde bulundukça ve kültür ürünlerine olan talebi arttırdıkça gelişmişlik düzeylerinin arttığı görülmektedir. Kültür pazarlaması kapsamında birtakım strateji ve politikaların geliştirilmesi ve uygulanması, ülkelerin ekonomik ve sosyal kalkınmasını da arttırmaktadır. Bu kitapta, kültür pazarlaması kavramı, kültür ürünlerinin fiyatlandırma, tutundurma ve dağıtım stratejileri; sinema, tiyatro, görsel sanatlar, gastronomi, kültür mirasları gibi çeşitli kültür ürün kategorilerinin belirlenmesi ve kültür pazarlama stratejisi konuları açıklanmaktadır. Kültür miraslarının algılanan hizmet kalitesinin, İstanbul'un destinasyon imaj türleri üzerine etkisi üzerine yapılan araştırmanın sonuçları kültür pazarlaması açısından değerlendirilmektedir. Kültür pazarlaması, içinde bulunduğumuz yüzyılda hızlı gelişim gösteren önemli bir çalışma alanı olarak varlığını sürdürmeye devam edecektir.

devamını oku..
Bu üründen 2 adet satılmıştır.
% 22
indirim
156.00
Liste Fiyatı : 200.00
Kazancınız : 44.00
Favorilere Ekle
Ürün Satışta. %22 indirim