Format KiTAP
Barkod 9786054749850
Yayın Tarihi 2017-04-03
Yayın Dili Türkçe
Orjinal Adı Hızlı Moda Tüketicilerinin Mağaza Atmosferine Verdikleri Önem; Postmodern Pazarlama Açısından
Baskı Sayısı 1.Baskı
Sayfa Sayısı 152
Kapak Karton
Kağıt 1.Hamur
Boyut 160 X 230

Emeği Geçenler :
Yazar   : Zeki Yüksekbilgili

Günümüzün pazarlama dünyasında artık en önemli olan kriter ne üretim ne de ürün değil, sadece müşteridir. Özellikle post modern yaklaşımların pazarlamayı etkilemesi sonucunda, pazarlamada temel kavramlarda büyük değişimler meydana gelmiştir. Pazarlama çabalarının temelini tüketici ihtiyaç ve isteklerini belirlemek ve tüm pazarlama faaliyetlerini bu ihtiyaç ve isteklere göre dizayn etmek oluşturmaktadır. Kitabımızın ilk bölümünde pazarlama alanında gerçekleşen değişimler, pazarlamanın kısa evrimi, bu evrimin pazarlama şeklinde yaptığı değişimler ve bu değişimlerin yansımaları irdelenmiş, ikinci bölümde perakende sektöründe temel değerlerden biri olan mağaza atmosferi ve etkileri konusunda yapılan çalışmalar ayrıntılı şekilde incelenmiş, üçüncü bölümde perakende sektörü, Türkiye'deki gelişimi ve bu kitabın konusu olan hızlı moda işletmeleri incelenmiş ve son bölümde, mağaza atmosferinin farklı demografik özelliklere sahip müşterilerce nasıl algılandığı incelenmiştir.

devamını oku..
Etiketler : Ürün Kart
% 22
indirim
156.00
Liste Fiyatı : 200.00
Kazancınız : 44.00
Favorilere Ekle
Ürün Satışta. %22 indirim